WYDZIAŁ NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH

Uniwersytet w Siedlcach

Zapraszamy na studia na chemii – kierunku zamawianym i do udziału w projekcie od II roku (od 3 semestru) lub od III roku (od 5 semestru).
Osoby podejmujące studia na kierunku chemia i przystępujące do projektu „Moda na chemię” mają szansę na 1000 PLN stypendium oraz możliwość uczestniczenia w profesjonalnych kursach gwarantujących zdobycie umiejętności przygotowujących do pracy zawodowej potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami.
modul_kierunek_zamawiany_small

Zapraszamy studentów/studentki informatyki, którzy chcieliby podjąć studia na kierunku informatyka od 3 semestru, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (tzw. kierunek zamawiany), w Instytucie Informatyki na Wydziale Nauk Ścisłych, Uniwersytetu Przyrodniczo Humanistycznego w Siedlcach. Osoby, które chciałyby podjąć u nas studia od 3 semestru na kierunku Informatyka oraz skorzystać z dofinansowania powinny posiadać zaliczony I rok (1 i 2 semestr) kierunku informatyka.
"Bawiąc - uczyć, ucząc - bawić" - II Gminne Letnisko w Rudzie Wolińskiej

Na zaproszenie prezesa KSM z Rudy Wolińskiej, Pana Marcina Polaka, w dniu 1 lipca 2013 roku Koło Naukowe Studentów Matematyki w składzie Monika Kosiorek, Izabela Świderska oraz Beata Andrzejczuk wraz z opiekunem dr Agnieszką Prusińską przeprowadziło warsztaty matematyczne podczas II Gminnego Letniska.
Szanowni Państwo!

W imieniu spółki ORLEN GAZ i Politechniki Warszawskiej chcielibyśmy zaprosić studentów, doktorantów, pracowników naukowych oraz członków organizacji studenckich Państwa Wydziału do udziału w ogólnopolskim konkursie Napęd Nowej Ery.
Ideą projektu, zainicjowanego w 2012 roku, jest zerwanie ze stereotypowym postrzeganiem paliwa LPG i zachęcenie do ciągłego poszukiwania nowych zastosowań dla branży.

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że ruszyła już VII edycja konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Ideą konkursu jest popularyzacja tematyki marketingu terytorialnego i narodowego, jako ważnego i przyszłościowego obszaru zarówno badań naukowych, jak i praktyki.