I miejsce w finale konkursu „Inżynier Przyszłości - Poczuj Chemię do kolorów"
W dniu 19 czerwca 2015 odbył się finał konkursu zorganizowanego przez PPG Deco Polska Sp. z o.o. (z siedzibą we Wrocławiu). PPG Deco Polska jest częścią koncernu PPG Industries - światowego lidera na rynku farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła, szkła płaskiego i innych materiałów specjalnych. Udział w konkursie polegał na opracowaniu projektu innowacyjnej farby przyszłości i dotyczył jednego z trzech wymienionych obszarów lub kilku jednocześnie: technologia produkcji, sposoby aplikacji, zastosowania i cechy farb.
Narodowe Centrum Badań Jądrowych poszukuje kandydatów na staże studenckie w ramach projektu „Bayesian approach to multi-parameter problems in physics and beyond involving parallel computing and large data-sets"
W dniach 22-24 maja br. w Zespole Szkolnym w Cegłowie odbył się XI Festiwal Nauki i Kultury.
Aktywnie włączył się do tego projektu IMiF z WNŚ, gdzie studenci z Koła Naukowego Studentów Matematyki, Instytutu Matematyki i Fizyki oraz pan pełnomocnik dziekana ds. studentów dr Marek Siłuszyk uświetnili ten Festiwal.
Aktywnie włączył się do tego projektu IMiF z WNŚ, gdzie studenci z Koła Naukowego Studentów Matematyki, Instytutu Matematyki i Fizyki oraz pan pełnomocnik dziekana ds. studentów dr Marek Siłuszyk uświetnili ten Festiwal.
W dniu 2 czerwca 2015 już po raz trzeci w pracowniach Instytutu Chemii odbyły się pokazy laboratoryjne dla najmłodszych uczniów szkoły podstawowej realizowane pod hasłem „Dzień Dziecka w laboratorium”. Całość zorganizował i poprowadził dr Karol Wnorowski przy współpracy dr J. Wnorowskiej, mgra B. Michalczuka, mgr B. Łopuszyńskiej oraz mgr M. Niedźwiedziuk. W zajęciach wzięli udział uczniowie (wraz z wychowawcami) klas Ib oraz Ve ze Szkoły Podstawowej nr 7 w Siedlcach. Poza licznie prezentowanymi eksperymentami uczniowie wykonywali także samodzielnie proste doświadczenia pod opieką prowadzących. Zajęcia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, szczególnie ze względu na możliwość wykonania doświadczenia przez każde dziecko w prawdziwym laboratorium. Zwrócono także uwagę na bezpieczeństwo pracy z odczynnikami chemicznymi.