Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
Informacja w języku łatwym do czytania (ETR)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych mieści się w kilku budynkach.
Dziekanem Wydziału jest dr hab. Marzena Stańska, profesor uczelni.
Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych łączy w sobie cztery Instytuty:
- Instytut Nauk Biologicznych,
- Instytut Nauk Chemicznych,
- Instytut Informatyki,
- Instytut Matematyki.
Dziekanat Wydziału mieści się w budynku Uczelni, przy ulicy 3 Maja 54 w Siedlcach.
Czym zajmuje się Dziekanat?
- obsługuje studentów – przyjmuje wnioski skierowane do Dziekana, wydaje zaświadczenia, przygotowuje listy studentów,
- prowadzi dokumentację związaną z przebiegiem studiów,
- przygotowuje egzaminy dyplomowe,
- przygotowuje dyplomy ukończenia studiów.
Żeby załatwić sprawę w Dziekanacie Wydziału można:
- zadzwonić pod numer 25 643 11 86,
- wysłać wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- przynieść pismo do Dziekanatu do pokoju.